نگاشته شده توسط: persianeyes | اکتبر 11, 2009

آهاي آهاي يكي بياد يه فحش تازه تر بگه

ايكبيري، شاكسول، چندش ، نكبت، قزميت، گوسفند…نه، اينا ديگه دل منو آروم نميكنن. دلم يك فحش جديد ميخواد، باحال . اكازيون اصلا…. همچين كه وقتي تو دهن آدم ميچرخه دق دلش خارج بشه. ولي ضايع نباشه ها، بشه در محافل عمومي استفاده كرد.  اصلا من اين فحش رو براي محافل عمومي نياز دارم. بعضي وقتا هم ميخوام خطاب به خودم به كارش ببرم. بعد وقتي تو اوج حرص خوري و عصبانيت از خودت هستي، وقتي ميبيني يه گند بزرگ زدي و ميخواي بشيني زار زار گريه كني، خيلي آبدار نثار خودت بكنيش و دلت خنك بشه. اونوقت يه لبخند مسخره تو آينه به خودت بزني و  بري يه ليوان بزرگ چايي يا نسكافه براي خودت درست كني  و هورت سر بكشي.

Responses

  1. man kalameye Mahmood ro behetoon pishnahad mikonam. ham kootaahe, ham ihaam daare, ham be tor e belghovve rakiktarin naasezaahaa ro dar khodesh daare! :D:D:D

  2. هوالمحبوب.
    سلام
    من هم جمله»فلزت خیلی خرابه» رو بهت پیشنهاد میکنم.البته واقعا فلزت خرابه.حتی خراب تر از من.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

