نگاشته شده توسط: persianeyes | سپتامبر 23, 2008

روزمرگی های شیرین

همیشه روزمرگی را یکی از بدترین دردهای انسان میدانستم. تکرار، تکرار، تکرار…بدون هیچ اتفاق تازه ای، بدون هیچ هیجان و عشقی، بدون هیچ تلاش و آرزویی. انسان واقعا مسخ میشود، این طورنیست؟

تمام فکر و ذکرم این بود که چطور خود را از این مرداب عمیق بیرون بکشم و با این حال نفس حالت روزمرگی باعث شده بود هیچ تلاشی برای بیرون آمدن از مرداب انجام ندهم.

تا اینکه آمد، گردباد حادثه را می گویم . آمد و تمام کسالت ها و ناخشنودی های روزمرگیم را با خود برد. به آرزویم رسیده بودم، نه؟ از مرداب بیرون آمده بودم. ولی….گردباد حادثه پر از هراس، نگرانی، وحشت و رنج بود.

خدایا نه، من را به همان کنج روزمرگی شیرینم برگردان! چطور نفهمیدم که چه فرصتی بزرگی برایم بود مردابی که به راحتی میتوانستم جاریش بسازم. تنها تلنگر و حرکت من نیاز بود تا آب روان جاری شود. کنترل همه چیز دست خود من بود، دست خود من…ولی عنان این طوفان وحشت زا بدست من نیست. خراب میکند و میشکند و با خود میبردم.
.
.
.
اکنون که از آن طوفان وحشت زا خلاص شده ام، مشغول مزه مزه کردن روزمرگی های شیرینم هستم. عجب فرصتی بود و من نمی دانستم. باید راه جاری شدن را پیدا کنم.
.
.
.
روزمرگی هایتان را ارج نهید، لطفا 🙂

Responses

  1. یکی از کارهایی که روزه با آدم می کنه همین تلنگر زدن به آدمه و این که بگه الزامن اگر چیزی عادی شد، ارزشش رو از دست نمیده.

    ********

    به نكته جالبي اشاره كردي

  2. Dear Persian Eyes,
    Salam
    thank you for your comment on my blog.
    Organic food is safest food in the world . what is the different between organic and conventional food.
    for producing organic food we can not use kind of chemicasl material liek chemical fertilizer,pesticide,hormone, transgenic products and …
    in organic food we have so restrict law and regulation for respect to human, nature and everything.
    your weblog is beautiful i will add your blog to my Google reader and follow your posts.
    Eradatmand
    Mahdi

    ********
    thank you for your attention 🙂

  3. همه ي اين چند وقت كه نبوديد خيلي جاي تان خالي بود. اميدوارم ديگر هيچ وقت گرفتار طوفان نشويد. آرزو مي كنم هميشه روزمرگي هاي شيرين و خوب داشته باشيد و به همه ي آرزوهاي تان برسيد.

    گُل + گُل + گُل 🙂

  4. یک روز مره ی خوب، حتی اگر تکراری هم که باشه، به هرحال خوبه!
    امیدوارم این آخرین طوفانی باشه که به چشم دیدی و لمس کردی…
    همیشه شاد و سر زنده باشی…

  5. سلام دوباره!
    انگار دچار روزمرگي شده‌ايد در ننوشتن…


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

