نگاشته شده توسط: persianeyes | اوت 13, 2008

من و تقی و نقی

تقی و نقی در مورد 1 با هم اختلاف نظر شدید دارند.

من در مورد 2 با تقی هم عقیده ام.

من در مورد 3 با نقی هم عقیده ام.

من در مورد 4 با تقی اختلاف نظر دارم، ولی باز هم در مورد 2 با او هم عقیده ام.

من در مورد 5 با نقی اختلاف نظر دارم، ولی باز هم در مورد 3 با او هم عقیده ام.

تقی انتظار دارد چون من در مورد 2 با او هم عقیده ام، در مورد 3 با نقی هم عقیده نباشم. (در واقع به خاطر مورد 1)

نقی انتظار دارد چون من در مورد 3 با او هم عقیده ام، در مورد 2 با تقی هم عقیده نباشم. (در واقع به خاطر مورد 1)

تقی و نقی در مورد 4 و 5 با هم هم عقیده اند، ولی اصلا توجه نمی کنند. تمام روابط آن دو ، بر روی مورد یک بنا شده است.

من دوست دارم موقع برخورد با تقی هم به مورد 2 توجه داشته باشم و هم مورد 4 (به ترتیب 2 و 4)

من دوست دارم موقع برخورد با نقی هم به مورد 3 توجه داشته باشم و هم مورد 5 (به ترتیب 3 و 5)

ای کاش تقی و نقی موقع برخورد با هم ابتدا به موارد 4 و 5 توجه کنند و البته 1 را هم بعد از آنها بررسی کنند.

Responses

  1. يعني نتيجه مي گيريم مورد 1 از همه مهم تر است؟؟
    🙂


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

