نگاشته شده توسط: persianeyes | فوریه 25, 2008

نکته ای درباره حراج های زمستانی

این روزها همه جا شاهد حراج های زمستانی هستیم. از پاتو و مانتو و کفش بگیر تا….. مردم هم که کاملا از این حراج ها استقبال کردن و به قولی مثل مور و ملخ ریختن توی پاساژها و مغازه ها. اصلا نمیشه داخل بعضی فروشگاه ها شد.

من نمیدونم چند درصد این حراج ها واقعی هستن. ولی امروز متوجه نکته ای شدم که لازم دیدم اینجا عنوان کنم. حدود یک ماه پیش من و همکارم به فروشگاهی حوالی ونک رفتیم و یک شال به قیمت 4500 تومن خریدیم. دیروز همکارم به همون مغازه رفته بود تا شبیه اون شال را برای خاله اش بخره. مغازه هم که مثل همه جا یک حراج زمستانی خفن راه انداخته بوده. اتفاقا مثل همون شال رو هم داشته. حالا فکر میکنید قیمت اون شال در حراج زمستانی چقدر بوده؟

2000 تومن؟ نه!

3000 تومن؟ نه!

همون 4500 تومن ؟ نه!

قیمت اون شال 6500 تومن بود! یعنی گرونتر از قیمت واقعی اون!یعنی مثلا قیمت اون شال 12 هزار تومن بوده و الان به نصف قیمت به ما عرضه میشه!من که تا حالا این جوریشو ندیده بودم.فکر میکردم اگر حراج ها دروغ باشند ، لااقل به اندازه همون قیمت قبلی عرضه میشن.ولی انگارخلاقیت بعضی فروشندگان عزیز بیشتر از این حرفاست! حراج های ما کجا و حراج های اروپا و آمریکا کجا…

فقط میخواستم بگم حواستونو جمع کنید که شب عیدی کلاه بزرگ سرتون نره.

Responses

  1. آره…پووووووووووف! بعد اینا فهمیدن که ملت دلشون به حراج خوشه و فک میکنن زیر قیمته و حتما میخرن!!!!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

